✓ Klantenservice 055 58 22 856      ✓ Gratis verzending!      ✓ Gratis retour!   ✓ Betalen zoals jij dat wilt!

0

0

* Standaard gratis bezorgd

Retourneren

Veelgestelde vragenKlantenservice

1. Kan ik een artikel ruilen?
Je bent ten allen tijde gerechtigd om uw artikel binnen 14 dagen gratis te  retourneren of te ruilen, indien mogelijk in originele verpakking.

2. Kan ik de retourmelding annuleren?
Ja, dit kan. Zolang het pakket nog niet is verstuurd is er niets aan de hand. Het is niet verplicht het retouretiket te gebruiken. De betalingsverplichting blijft wel staan.

3. Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?
Deze kan bij ieder PostNL servicepunt in Nederland worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een
retouretiket is 14 dagen, dus dient ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

4. Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Binnen 72 uur (2 a 3 werkdagen) nadat het pakket binnen is gekomen.

5. Wat als een bestelling niet compleet of beschadigd is?
Neem dan contact met ons op per mail of telefoon. Wij sturen je dan een nieuwe lamp op. Vermeld altijd het bestelnummer bij uw vragen.

Vragen & Klachten
Heeft u een vraag over een product? Mail ons via info@directlampen.nl, dan zullen we de vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Als je vraag
betrekking heeft op een reeds besteld of geleverd product dan verzoeken wij om ook het ordernummer te vermelden. Hebt je een klacht over uw
bestelling? Neem contact met ons op via info@directlampen.nl. We nemen de klacht binnen 48 uur in behandeling.

Directlampen.nl is lid van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht je van mening zijn dat de klacht door ons niet juist is afgehandeld, dan kun je contact
opnemen met deze organisatie en een klacht indienen. De geschillencommissie zal de klacht in behandeling nemen.