✓ Gratis verzending!      ✓ Gratis retour!      ✓ Klantwaardering 9.1

Blog    |    Populair    |    Showroom

0

0

Bestelling plaatsen!
Hoe vind ik de lamp die ik zoek?

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden! Je kan gebruik maken van de categorieën in ons menu aan de bovenzijde. Daarnaast zijn de filters een handige tool om de zoekopdracht te verfijnen. Tot slot kan je gebruik maken van de zoekbalk aan de bovenzijde van de pagina. Hier kan je zoeken op merk, productnaam of het artikelnummer. Niet gevonden waar je naar zocht? Dan kan je altijd vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice per e-mail of telefoon. Wij zullen je helpen in je zoektocht naar jouw gewenste lamp(en)!

Hoe bestel ik een lamp?

Bij het kiezen van de gewenste lamp(en) stop je het product in je winkelmandje. Uitgeshopt? Ga dan naar de winkelwagen om verder te gaan met het plaatsen van de bestelling. In de winkelmand kan je eventueel kiezen voor een bijpassende lichtbron en daarna klik je op ‘’verder naar bestellen’’. In het volgende scherm vul je jouw gegevens in, kies je de verzendwijze en de gewenste betaalwijze. Tot slot klik je op ‘’plaats bestelling’’ en de bestelling is vervolgens definitief. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail van de bestelling. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team staat altijd klaar voor jou en helpt je graag verder in het bestelproces!

Is een telefonische bestelling mogelijk?

Dit is alleen mogelijk voor bedrijven in Nederland. Zodra je jouw gewenste bestelling doorgeeft, zullen wij alles noteren. Vervolgens ontvang je op de e-mail een bevestiging van de bestelling. De factuur krijg je na ontvangst van de bestelling en deze moet worden voldaan binnen 14 dagen voldoen.

Betaal ik verzendkosten?

Nee, de verzending is volledig kosteloos binnen Nederland en België! De prijzen die genoemd zijn bij onze producten, zijn de prijzen die je daadwerkelijk betaald. Een fijne meevaller, nietwaar?

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als het pakket de deur nog niet uit is, dan is het mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Meldt dit zo snel mogelijk bij ons klantenserviceteam. Zorg ervoor dat je de bestelgegevens bij de hand hebt. Samen zullen we zoeken naar een passende oplossing voor jouw bestelling!

Kan ik een buitenlandse zending plaatsen?

Dat is mogelijk als het afleveradres staat tussen de opties bij de betaling. Staat het gewenste land er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Samen zullen we uitzoeken of het mogelijk is om de zending naar het gewenste afleveradres te leveren.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je kan jouw bestelling eenvoudig volgen door middel van een track en trace code. Zodra de bestelling het magazijn heeft verlaten, ontvang je een bevestiging op de e-mail. Daarin staat de code, zodat je het pakket op de voet kunt volgen. Wel zo handig!

Betaalmogelijkheden bij Directlampen
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Directlampen?

Het is mogelijk om te betalen op de volgende manieren:

  • iDeal
  • MisterCash
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen met Klarna
  • Paypal
  • Bankoverboeking (bedrijven)
Hoe lang duurt het voordat de betaling is verwerkt?

Hoe lang de verwerking van de betaling duurt is afhankelijk van de gekozen betaalwijze. Bij iDEAL, achteraf betalen en Creditcard betalingen wordt de betaling vrijwel direct verwerkt. Via PayPal wordt het openstaande bedrag in rekening gebracht van het account, zodra je de bestelling in ontvangst genomen hebt. Bij vooruitbetaling is de betalingsverwerkingstijd 2 tot 3 dagen.

Hoe werkt achteraf betalen?

Als je achteraf betaalt, ontvang je de bestelling zo snel mogelijk. Vervolgens zal je een e-mail ontvangen met daarin de factuur van de bestelling. De factuur moet worden voldaan binnen 14 dagen na ontvangst van de e-mail.

Kan ik nogmaals de factuur per e-mail ontvangen?

Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice per e-mail of telefoon. Houdt je bestelnummer bij de hand, zodat we je direct van dienst kunnen zijn. Vervolgens zullen we de factuur zo snel mogelijk versturen naar je e-mail.

Retourneren
Kan ik een artikel ruilen?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen gratis de bestelling te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk zonder opgave van reden. Indien mogelijk graag terug sturen in de originele verpakking.

Hoe gaat de retourzending in zijn werk?

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van jouw retourverzoek, sturen we een retouretiket naar jouw e-mail. Deze dien je uit te printen en op de verpakking te plakken die gratis retour gaat. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket kan je afgegeven bij ieder PostNL servicepunt in Nederland. Bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van de zending, behandelen wij deze op de retourafdeling. Nadat het teruggestuurde pakket gecontroleerd en verwerkt is, sturen we een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Kan ik de retourmelding annuleren?

Ja, dat kan! Zolang het pakket nog niet is verstuurd, is er niets aan de hand. Het is niet verplicht om het retouretiket te gebruiken. De betalingsverplichting blijft dan natuurlijk wel staan.

Kan ik mijn pakket aan de chauffeur geven of omruilen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Bij ieder PostNL servicepunt in Nederland kunnen artikelen worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Deze dient dus ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Als we de retourzending hebben ontvangen op onze retourafdeling, wordt het artikel gecontroleerd. Het zal na verwerking maximaal 72 uur (2 à 3 werkdagen) duren, voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden (betreffende de retourzending)?

Als we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en verwerkt. Nadat de retourzending behandelt is, sturen wij een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Wat als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

Heel vervelend! Neem direct contact op met ons per e-mail of telefoon. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Tip: houdt het bestelnummer bij de hand, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.

Contactgegevens
Onze showroom in Veenendaal

Wil je liever niet online bestellen, maar graag een lamp kopen in onze winkel? Dan is dat mogelijk! In onze showroom is het mogelijk om jou gewenste lamp aan te schaffen. Het deskundige personeel zal jou voorzien van het juiste (licht)advies en beantwoordt graag al jouw vragen. Dagelijks wordt de collectie aangevuld. Weliswaar kan het voorkomen dat je een lamp online hebt gespot bij ons, maar dat deze niet in de winkel hangt. Bel vooraf met de showroom om er zeker van te zijn of jouw gewenste lamp aanwezig is. Mocht dat niet zo zijn, dan zullen wij ervoor zorgen dat de gewenste lamp naar de winkel gaat, zodat jij hem kan bewonderen in levende lijve.

Wat zijn de contactgegevens van de showroom?

Het adres van onze showroom is: Groeneveldselaan 25, 3902 HA te Veenendaal. Maandag is de winkel geopend van 13:30 – 17.30 uur. Dinsdag tot en met donderdag is de showroom open van 09:30 – 17.30 uur. Onze koopavond is op vrijdag van 09:30 – 21:00 uur. Zaterdags is de winkel open van 09:30 – 17:00 uur. Wil jij je vraag telefonisch stellen aan de showroom? Bel dan met 0318-561160!

Wat zijn de contactgegevens van de online webshop?

Voor al jouw vragen over lampen of bestellingen zijn wij telefonisch bereikbaar op 0800-5008 (gratis). Onze online klantenservice is op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) geopend van 08:00 – 17:00 uur. Ook zijn we via onze mail bereikbaar op info@directlampen.nl. Ons team staat voor jou klaar!

Klik hier om je bestelling te retourneren