Top 10 meest gestelde vragen

Betaal ik verzendkosten?

Nee, de verzending is volledig kosteloos binnen Nederland en België! De prijzen die genoemd zijn bij onze producten, zijn de prijzen die je daadwerkelijk betaald. Een fijne meevaller, nietwaar?

Kan ik een artikel ruilen?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen gratis de bestelling te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk zonder opgave van reden. Indien mogelijk graag terug sturen in de originele verpakking.

Wat zijn de contactgegevens van de webshop?

Voor al jouw vragen over lampen of bestellingen zijn wij telefonisch bereikbaar op 055-5822856. Onze online klantenservice is op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) geopend van 08:00 – 17:00 uur. Per mail zijn we bereikbaar op info@directlampen.nl.

Wanneer ontvang ik mijn lampen?

Wanneer u op werkdagen een bestelling plaatst voor 16:00, zal uw bestelling de volgende dag al geleverd worden.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Als we de retourzending hebben ontvangen op onze retourafdeling, wordt het artikel gecontroleerd. Het zal na verwerking maximaal 72 uur (2 à 3 werkdagen) duren, voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Bij ieder PostNL servicepunt in Nederland kunnen artikelen worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Deze dient dus ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

Wat zijn de contactgegevens van de showroom?

Een lamp besteld in onze showroom en toch nog een vraag over jouw bestelling? Heel begrijpelijk! Je kunt onze showroom bereiken op 0318-561160.

Hoe kan ik een bestelling retour melden?

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van jouw retourverzoek, sturen we een retouretiket naar jouw e-mail. Deze dien je uit te printen en op de verpakking te plakken die gratis retour gaat. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket kan je afgegeven bij ieder PostNL servicepunt in Nederland. Bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van de zending, behandelen wij deze op de retourafdeling. Nadat het teruggestuurde pakket gecontroleerd en verwerkt is, sturen we een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Uw factuur kunt u terugvinden in uw account. Geen account aangemaakt? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0800-5008 (gratis) en per mail op info@directlampen.nl

Kan ik een bestelling plaatsen naar het buitenland?

Dat is mogelijk! Wij verzenden gratis naar Nederland, Duitsland en België. Wilt u de lampen laten verzenden naar een ander land, neem dan even contact op met onze klantenservice om de verzendkosten te bespreken.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Contact opnemen

Lukt het jou niet om te bestellen of loop je tegen andere vragen aan? Neem dan gerust even contact met ons op! Dan kan op de volgende manieren:

  • Email naar info@directlampen.nl
  • Bel naar 055-5822856
    Maandag – vrijdag 8:00 – 17:00