Retourneren en omruilen

Bevalt de lamp niet of is deze kapot geleverd? Dat is natuurlijk vervelend. Bij Directlampen.nl kun je jouw lamp binnen 14 dagen gratis omruilen of retourneren.

Retourneren

Heb je een lamp ontvangen die niet naar wens is? Dat kan gebeuren. Klik op de onderstaande knop om een retourformulier te ontvangen. Met het retourformulier kun je gratis retourneren.

Geld terug ontvangen

Hoe werkt het retourneren van een lamp in het kort?

  • Binnen 14 dagen kun je jouw lamp(en) gratis retour sturen!
  • Directlampen werkt met een retourlabel.
  • Dit retourlabel kun je downloaden nadat je het retourformulier hebt ingevuld.
  • Let op: Vul de nodige gegevens in op het retourlabel.Hiermee kunnen wij jouw bestelling terugvinden en het geld terugstorten.
  • Lever het pakket in bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  • Na ontvangst van de lamp(en) betalen wij het geld zo snel mogelijk terug.

Omruilen

Heb je een kapotte lamp ontvangen? Of was het niet de lamp die je besteld hebt? Allereerst onze excuses! Klik op de knop hieronder en dan gaan wij er voor zorgen dat je alsnog een goede lamp ontvangt.

Nieuwe lamp aanvragen

Hoe werkt het omruilen van een lamp in het kort?

  • Binnen 14 dagen kan je jouw lamp(en) gratis omruilen!
  • Directlampen werkt met een PostNL label.
  • Je kunt een label downloaden nadat je het omruilformulier hebt ingevuld.
  • Let op: vul de nodige gegevens in op het omruillabel. Hiermee kunnen wij jouw bestelling terugvinden en de goede lamp versturen.
  • Lever het pakket in bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  • Wij sturen je vervolgens zo snel mogelijk een nieuwe lamp toe.

Heeft u andere vragen over uw retourzending? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.

Kan ik een artikel nog ruilen?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen gratis de bestelling te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk zonder opgave van reden. Indien mogelijk graag terug sturen in de originele verpakking.

Kan ik de retourmelding annuleren?

Ja, dat kan! Zolang het pakket nog niet is verstuurd, is er niets aan de hand. Het is niet verplicht om het retouretiket te gebruiken. De betalingsverplichting blijft dan natuurlijk wel staan.

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Bij ieder PostNL servicepunt in Nederland kunnen artikelen worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket dient dus ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wanneer de retourzending is ontvangen op onze retourafdeling, wordt het artikel eerst gecontroleerd. Het zal na verwerking maximaal 2 à 3 werkdagen duren, voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de betreffende retourzending?

Als we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en verwerkt. Nadat de retourzending behandelt is, sturen wij een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Wat als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

Heel vervelend! Neem direct contact op met ons per e-mail of telefoon. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Tip: houdt het bestelnummer bij de hand, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn. In geval van beschadiging kun je ook gelijk het bovenstaande omruilformulier invullen.