Levering en verzending

Betaal ik verzendkosten?

Nee, de verzending is volledig kosteloos binnen Nederland en België! De prijzen die genoemd zijn bij onze producten, zijn de prijzen die je daadwerkelijk betaald. Een fijne meevaller, nietwaar?

Wat is de levertijd?

Wanneer u op werkdagen een bestelling plaatst voor 16:00, zal uw bestelling de volgende dag al geleverd worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als het pakket de deur nog niet uit is, dan is het mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Meldt dit zo snel mogelijk bij ons klantenserviceteam. Zorg ervoor dat je de bestelgegevens bij de hand hebt. Samen zullen we zoeken naar een passende oplossing voor jouw bestelling!

Retourneren

Kan ik een artikel nog ruilen?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen gratis de bestelling te ruilen of te retourneren. Dit is mogelijk zonder opgave van reden. Indien mogelijk graag terug sturen in de originele verpakking.

Hoe gaat de retourzending in zijn werk?

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van jouw retourverzoek, sturen we een retouretiket naar jouw e-mail. Deze dien je uit te printen en op de verpakking te plakken die gratis retour gaat. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket kan je afgegeven bij ieder PostNL servicepunt in Nederland. Bewaar het verzendbewijs goed. Na ontvangst van de zending, behandelen wij deze op de retourafdeling. Nadat het teruggestuurde pakket gecontroleerd en verwerkt is, sturen we een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Kan ik de retourmelding annuleren?

Ja, dat kan! Zolang het pakket nog niet is verstuurd, is er niets aan de hand. Het is niet verplicht om het retouretiket te gebruiken. De betalingsverplichting blijft dan natuurlijk wel staan.

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Bij ieder PostNL servicepunt in Nederland kunnen artikelen worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Deze dient dus ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Als we de retourzending hebben ontvangen op onze retourafdeling, wordt het artikel gecontroleerd. Het zal na verwerking maximaal 72 uur (2 à 3 werkdagen) duren, voordat je het aankoopbedrag ontvangt.

Hoe wordt ik op de hoogte gehouden van de betreffende retourzending?

Als we de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en verwerkt. Nadat de retourzending behandelt is, sturen wij een e-mail. Het retourbedrag wordt vervolgens teruggestort binnen 72 uur.

Wat als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

Heel vervelend! Neem direct contact op met ons per e-mail of telefoon. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Tip: houdt het bestelnummer bij de hand, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.

Klik hier om (een deel van) uw bestelling retour te melden.

Bestellen en betalen

Hoe bestel ik een lamp?

Bij het kiezen van de gewenste lamp(en) stop je het product in je winkelmandje. Uitgeshopt? Ga dan naar de winkelwagen om verder te gaan met het plaatsen van de bestelling. In de winkelmand kan je eventueel kiezen voor een bijpassende lichtbron en daarna klik je op ‘’verder naar bestellen’’. In het volgende scherm vul je jouw gegevens in, kies je de verzendwijze en de gewenste betaalwijze. Tot slot klik je op ‘’plaats bestelling’’ en de bestelling is vervolgens definitief. Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail van de bestelling. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ons team staat altijd klaar voor jou en helpt je graag verder in het bestelproces!

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is mogelijk om te betalen op de volgende manieren:

  • iDeal
  • MisterCash
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen met Klarna
  • Paypal
  • Bankoverboeking (bedrijven)
Hoelang duurt het voordat een betaling is verwerkt?

Hoe lang de verwerking van de betaling duurt is afhankelijk van de gekozen betaalwijze. Bij iDEAL, achteraf betalen en Creditcard betalingen wordt de betaling vrijwel direct verwerkt. Via PayPal wordt het openstaande bedrag in rekening gebracht van het account, zodra je de bestelling in ontvangst genomen hebt. Bij vooruitbetaling is de betalingsverwerkingstijd 2 tot 3 dagen.

Hoe werkt achteraf betalen?

Als je achteraf betaalt, ontvang je de bestelling zo snel mogelijk. Vervolgens zal je een e-mail ontvangen met daarin de factuur van de bestelling. De factuur moet worden voldaan binnen 14 dagen na ontvangst van de e-mail.

Kan ik nogmaals de factuur per e-mail ontvangen?

Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice per e-mail of telefoon. Houdt je bestelnummer bij de hand, zodat we je direct van dienst kunnen zijn. Vervolgens zullen we de factuur zo snel mogelijk versturen naar je e-mail.

Contact

Wat is het e-mailadres van de online webshop?

Per mail zijn we bereikbaar op info@directlampen.nl.

Wat is het telefoonnummer van de online webshop?

Voor al jouw vragen over lampen of bestellingen zijn wij telefonisch bereikbaar op 055-5822856. Onze online klantenservice is op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) geopend van 08:00 – 17:00 uur.

Wat is het telefoonnummer van de showroom?

Een lamp besteld in onze showroom en toch nog een vraag over jouw bestelling? Heel begrijpelijk! Je kunt onze showroom bereiken op 0318-561160.